Ki ben ;

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Bir insanım.

İzleyiciler

29 Ocak 2011 Cumartesi

Televizyon ve Diziler

                         
    Bazen gün boyu tembel tembel tv karşısında uzanmak istiyorum. Hele de okula gitmediğim,havanın yağmurlu olduğu günlerde. Cidden şu yağmurlu havaları hiç sevmiyorum.Kasvetli,yorucu,soğuk.. Tvyi açıyorum ama izlenecek hiçbir şey olmuyor genelde. Esasında sevdiğim bir kanal olan Kanal D'yi açıyorum mesela; ya Akasya Durağı var ya da Arka Sokaklar. Bıkmadılar,usanmadılar bu dizilerin tekrarlarını vermekten.. Tamam tekrar yayınları yapsınlar ama mesela yayın haklarını mı alacaklar nasıl yapacaklarsa Sıdıka'yı,Tatlı Hayat'ı,Beşik Kertmesi'ni vs. yayınlasınlar. Ne güzel dizilerdi bunlar..


    Şimdi bakıyorum da Türk sineması gelişmekte elbette ama ya diziler? Akasya Durağı,Unutulmaz,Küçük Kadınlar ve daha niceleri de nedir yahu? Bu kadar uzun süredir nasıl devam ediyor bu diziler? İnsanlar bu dizileri çekmek için nasıl zamanlarını harcıyor? 
Evet merak etmeyin biliyorum ki izlemek zorunda değilim,izlemiyorum da zaten. Ama bunlara zevk meselesi de diyemem ki..
   
   İzlemediğim halde iyi diziler olduğunu bildiğim Ezel,Behzat Ç ve Öyle Bir Geçer Zaman Ki (ne isim varmış arkadaş) dizilerini izleyen kitle,aynı zamanda bu Unutulmaz'ı,Türk Malı'-ki kendisi bitti sanırım-nı mı izliyor ?
Öyle Bir Geçer Zaman Ki reyting rekorları kırarken ve her yerde ertesi gün Osman'ın başına gelenlerden,Mete'nin nasıl delirdiğinden,Caroline'nin nasıl "aaağli? " dediğinden bahsedilirken,salı akşamları  Aşk ve Ceza nasıl hala yayınlanıyor?
Çakıl Taşları gibi tabiri caizse kendi halinde olan,samimi,bizden hayatları sunan bir dizi biterken,diğerlerinin niye ipi çekilmiyor?

Birbirinin aynısı olan saçma dizilerden bıktık.
    Bir de tüm bunların üstüne TNT imaj değişikliği yapmadı mı ? House'u gece yarısı yayınlamaya başlamış,böyle evlilik programları,Petek Dinçözler falan... Ne ayak oldun Tnt? diyesim geliyor valla.
 
Bir de şey durumu var;dizinin son reklamına girilir tam zurnanın zırt dediği yerde ama reklamların ardından tekrar son sahneyi verip dank BÖLÜM SONU! Salak gibi bekliyorum ben de.. Hayır ana haber bültenlerinde de aynı oyun.. Uğur Dündar diyor ki:"Reklamın ardından döneceğiz.:)" reklam bitiyor "İyi akşamlar bıdı bıdı" yapıyor, kapıyor yayını.. E GiDeCeKtiN maDem NiYe döndün ALLaHSız ! diyerek kendisini terk eden eski sevgiliye Facebooktan seslenen ergen oluveriyorum. Ama severim Uğur Dündar'ı orası ayrı..
Neyse kapatırım kumandamdaki kırmızı tuştan tvyi olur biter değil mi?


3 yorum:

Pele dedi ki...

Her bir satırına katılasım var

francesca mckennitt dedi ki...

TNT sapıtmış yahu. Bir de, zevk meselesi falan değil bence. Sonuçta tv'nin karşısında ne verirsen alan bir kitle var ve cidden son 40 senedir aynı senaryolar var ekranda. En iyisi hiç bakmamak, ben öyle yapıyorum :)

Dlr dedi ki...

En iyisini yapıyorsun. İzleyen de seçici olmalı..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...