Ki ben ;

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Bir insanım.

İzleyiciler

21 Eylül 2011 Çarşamba

Kimsenin nereli olduğu beni ilgilendirmez.. bu arada neresindensin?

Tuhaf bir hoca olduğu duyulan öğretmen sınıfa girer.
Kendini tanıtırken kız öğrencilerden nefret ettiğini, kızların hepsinin adının onun gözünde Ayşe olduğunu söyler.
Sonra tanışma amaçlı sınıftakilerin(kızlar da dahil) isimlerini ve memleketlerini sorar.
Memleketlerini sorduğu öğrencilere 10 dakika sonra kimsenin nereli olduğunun onu ilgilendirmediğini söyler.
İsimler o kadar ilgilendirmiyor ki merak ediyor.Nereli olduğumuz o kadar önemsiz ki; soruyor.
Adam kendisiyle çelişir ve gider.



İlginç bir edebiyat dersi beni bekliyor anlaşılan..

2 yorum:

VuslaT dedi ki...

Selam:ben kendi karakutumu kendim açtım.İçindeki şifreleri deştim gözler önüne serdim.ziyaret edersen sevinirim. bende sık sık gelirim.

TuruncuTatlar dedi ki...

canım seni takibe aldım bende beklerim sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...