Ki ben ;

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Bir insanım.

İzleyiciler

23 Şubat 2011 Çarşamba

Birkaç Küçük İtirafım Var Sayın Seyirciler

  • Bilgisayar ya da telefon gibi elektronik aletlerle konuşmuşluğum hatta onlara bağırmışlığım vardır.
  • Şu meşhur 'de,da'ları doğru yazanları çok seviyorum.Saygı duyuyorum görür görmez.
  • Facebook'daki sohbet şeyisi küçük olduğu için yazmakta psikolojik olarak zorlanıyorum.
  • Bir sevgi kelebeği, efendime söyliyiim bir aşk böcüğü değilim.
  • Şu anda saçlarımı yıkayıp yıkamamak konusunda arkadaşımla konuşuyorum.
  • Blogları okumayı çok seviyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel bir itiraf platformu. :)) 'de- da' lara ben de önem veriyorum, bazen yanlış mı yazdım diye kendime soruyorum. Takıntı haline getirdim adeta.

negzel dedi ki...

:)) -da, -de ile beraber bir de -mı, -mi var bende:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...