Ki ben ;

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Bir insanım.

İzleyiciler

8 Şubat 2011 Salı

Sinir dolu bir yazı. O kişiye.

Yaş olarak sürekli benden büyük olduğunu söylesen de insan(burdaki bahsettiğim insan, biyolojik olarak insan olmanın dışında) olamadıktan sonra ne yaşın ne de o saçma sapan sınav sistemini kazanıp üniversiteye girmenin hiçbir önemi yok. İnsanları birbirinden büyük yapan 365 gün olarak saydığımız o yıllar değildir. -Bir insan bir diğerinden büyük olabilir mi,orası başka tabi.
Çok büyük bir olay olmamasına rağmen neden bu kadar sinirlendim ve hemen gelip buraya yazma isteği hissettim bilmiyorum.


  • Evet zoruma gitti. Senin bu kadar saçma salak biri olman zoruma gitti.
    Rahatladım be ohh.

2 yorum:

Gülşah dedi ki...

İnsanı olgunlaştıran yaşadıkları. Yaşı değil. 30 yaşındayken 12 yaş ergen karaktere sahip olan insanlar tanıyorum. Ve 19 yaşındayken kendimi yaşlı bi ucube gibi hissediyorum.

wessago dedi ki...

hahha sevdim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...